Перейти из форума на сайт.

НовостиФайловые архивы
ПоискАктивные темыТоп лист
ПравилаКто в on-line?
Вход Забыли пароль? Первый раз на этом сайте? Регистрация
Компьютерный форум Ru.Board » Компьютеры » Прикладное программирование » Задачи на Pascal/Object Pascal/Free Pascal (Delphi/Lazarus)

Модерирует : ShIvADeSt

 Версия для печати • ПодписатьсяДобавить в закладки
На первую страницук этому сообщениюк последнему сообщению

Открыть новую тему     Написать ответ в эту тему

Evro78

Newbie
Редактировать | Профиль | Сообщение | Цитировать | Сообщить модератору
До чемпіонату Європи з футболу адміністрація одного з міст України вирішила збудувати бігову доріжку у центральному парку міста, який представляє собою прямокутник розміром N на M метрів, розділений на квадрати площею 1 м2. Іншими словами парку відповідає прямокутна таблиця з N рядками і M стовпчиками. Рядки нумеруються зверху вниз, починаючи з одиниці, стовпчики – зліва направо, починаючи з одиниці. Отже, кожному квадрату можна поставити у відповідність пару чисел (X, Y), де X – це номер рядка, Y – номер стовпчика, на перетині яких він знаходиться. Усі квадрати парку поділяються на два типи: ті що містять дерево або ті, що не містять дерево (порожній квадрат). Будемо вважати, що якщо квадрат містить дерево, то воно займає всю його площу
 
 Малюнок №1. Опис першого прикладу 3 варіанта: довжиною 8м, 8м і 12м відповідно.
 Довжиною доріжки будемо вважати кількість квадратів, через які вона проходить. Бігова доріжка повинна мати квадратну форму, і до того ж її довжина має бути не менша L метрів, а ширина – рівно один метр. Межі доріжки мають бути паралельними межам парку і проходити по лініях, які розділяють його на квадрати. Доріжка не може проходити через квадрати, що містять дерева. На малюнку вище наведено приклад трьох можливих розміщень доріжки. Вам дані числа N, M, L, описи усіх квадратів парка, тобто для кожного із квадратів відомо, порожній він чи ні. Вам потрібно визначити кількість різних способів побудови бігової доріжки. Способи вважаються різними, якщо їм відповідають різні множини квадратів.  
 Вхідні дані  
 
 перший рядок вхідного файлу містить три цілих числа, розділених одиночними пробілами N, M (2 ≤ N, M ≤ 1000) і L(2 ≤ L ≤ 109) відповідно. Наступні N рядків містять по M символів, які описують парк, j-ий символ у i-ому рядку описує тип квадрата. Символ «.» (ASCII 46) – квадрат з координатами (i, j) є порожнім, символ «#»– квадрат з координатами (i, j) містить дерево.  
 Вихідні дані  
 
 єдиний рядок вихідного файлу має містити одне число – кількість різних способів побудови бігової доріжки.
 
Ввод
5 6 8
.#....
.....#
......
.#..#.
.....#
 
Вівод
3

Всего записей: 2 | Зарегистр. 05-02-2012 | Отправлено: 15:27 05-02-2012
Открыть новую тему     Написать ответ в эту тему

На первую страницук этому сообщениюк последнему сообщению

Компьютерный форум Ru.Board » Компьютеры » Прикладное программирование » Задачи на Pascal/Object Pascal/Free Pascal (Delphi/Lazarus)


Реклама на форуме Ru.Board.

Powered by Ikonboard "v2.1.7b" © 2000 Ikonboard.com
Modified by Ru.B0ard
© Ru.B0ard 2000-2024

BitCoin: 1NGG1chHtUvrtEqjeerQCKDMUi6S6CG4iC

Рейтинг.ru